آموزش میکروتیک
تاريخ : چهار شنبه 27 آذر 1392 | 13:34 | نویسنده : sara
 
میکروتیک از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را در عرصه صنعت فناوری اطلاعات با ارائه راه حل های سرویس دهنگان اینترنت بیسیم ( WISP) در کشور لاتویا ( لتونی ) آغاز و همچنین در سال ۱۹۹۶ با انجام پروژه های وایرلس در نقاط مختلف جهان به کار خود ادامه داد تا در نهایت در سال ۱۹۹۷ سیستم عاملی جهت راه حل های مسیریابی و شبکه های بی سیم را با قابلیت های فراوان و شگفت انگیزی به نام RouterOS تولید نمود که قابلیت نصب بروی سیستم های کامپیوتری را دارا بود.
با گسترش فعالیت ها و از جمله محبوبیت این سیستم و عملکرد های فوقالعاده آن در زمینه شبکه این شرکت موفق به تولین سخت افزار در کنار سیستم عامل خود با نام RouterBoard گردید .
در حال حاضر این شرکت در کلیه کشور ها و پنج قاره نمایندگی های فروش ، مشاور و مدرس های فراوانی دارد که نحوه کار و استفاده از تجهیزات این شرکت را عرضه و به دیگران آموزش میدهند .
با محبوبیت یافتن تولیدات این شرکت جلسات بین المللی و رسمی با مدیریت میکروتیک هر ساله در قاره های مختلف جهان با نام Mikrotik User Meeting ( MUM ) برگذار میشود ، اولین سمینار کاربران میکروتیک در سال ۲۰۰۲ برگذار شد .
محبوبیت این شرکت در میان مصرف کنندگان جهان مربوط به هزینه بسیار پایین این سیستم عامل و همچنین سخت افزار های آن و به علاوه قابلیت انجام چندین کار در لحظه بدون خطا و محدودیت میباشد که به کمک هسته اولیه آن که بر پایه لینوکس میباشد بنا شده است .
اخیرا این شرکت اقدام به تولید یک محصول جدید RouterBoard با نام Cloud Core Router نموده است که دارای پردازشگر ۳۲ هسته ایی به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم میباشد که توانسته شگفتی بسیاری در صنعت فناوری اطلاعات را متحول شود .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آموزش میکروتیک ,